  • Data: 2014-04-15 12:18:57
    Temat: Re: Ruch w sieci ze switchem
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Podobno do bramy domyślnej nie idą zapytania bo to switch. zresztą wpisując w
    przeglądarkę adres bramy domyślnej nie ma odpowiedzi, zapytania o hasło czy czegoś
    innego co w routerze się pojawia po podaniu adresu.

    Tak na marginesie, nie wiem dlaczego niektórzy tak usilnie chcą mi udowodnić że sie
    nie znam. Ja to wiem ze nie wiem, dlatego pytam.

    Adres komputera to 192.168.3.142, urządzenia to 192.168.3.61, maska 255.255.255.0

    na pietrze jest switch 3COM a on wiety jest do serwera w piwnicy, nie interesowao
    mnie co tam jest (może to błąd). PC i urządzenie oraz pozostałem komputeru w pobliżu
    są wpięte do do tego switcha.

    Jeszcze raz do Marka. Tak na to liczyłem. Skoro mam ustawione IP z zakresu kóry moge
    statycznie nadać, nie ma podwójnych IP to wg mnie powinno śmigać i tak jest na
    routerach a nie na tym switchu