  • Data: 2018-08-18 19:35:50
    Temat: Re: Rysa na ekranie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@k...pl> wrote in message
    news:jglgnd1pfgc3t7gem28f1qe3hi90p0c236@4ax.com...

    > Ech, głupolu, lecz się na głowę.
    > iPhone ma dokładnie te same ekrany co inne telefony.
    > Nawet "szafirowe szkło" to zwykłe marketoidalne oszustwo.
    > Ziarnko piachu porysuje ci dokładnie tak samo ekran, bo jest
    > zwyczajnie twardze. Ale co taki debil jak ty może wiedzieć...

    Zastanów się teraz, co faktycznie sprawiło że mnie zbluzgałeś? :-)

    Przecież to Ty sam sobie krzywdę zrobiłeś - kupiłeś tani telefon,
    ŚWIADOMIE, wiedząc że "Ekran 2.5D, żadne Gorilla Glass" i się
    miotasz teraz dowiadując że iPhone który MA GORILLA GLASS
    nie ma ani jednej ryski po 5 latach używania w kieszeni bez folii?
    Dla mnie jest większy debil ten kto chciał kupić biedafon i narzeka
    że mu się biedafon porysował w kilka dni po zakupie...

    Na dodatek folie pogarszają jakość doświadczenia z dobrym
    smartfonem - nie wiem jak kiepski jest Twój biedafon, być
    może że doświadczenie z Twoim folia może faktycznie poprawić :-)