  • Data: 2019-11-14 19:58:42
    Temat: Re: Rzucana o ziemie Toshiba c.d.
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Raw Read Error Rate:
    > http://snap.ashampoo.com/uploads/2019-11-14/aKuB7pYo
    RBJH0RQIDVdC8hvvpigIeqdE2xGzhaIzBsBBfSKIJNlivB7fJENo
    UQSQ.png

    > Po kilku dniach przerwy (widać na wykresie te dni) komp włączony i NA DRUGI
    > dzień dziwny skok parametru i powrót do zera, co to może być?

    Miałem kiedyś coś podobnego, ale mierzone nie SMARTEM, lecz programem
    monitorującym. Problem był w złączu USB3 zewnętrznego dysku. Według mnie
    może to być problem zewnętrzny - na przykład z zasilaniem.

    > Throughput Performance:
    > http://snap.ashampoo.com/uploads/2019-11-14/w7GE2XHT
    JkJkxxSuAY0gn3cdDMDLXgMOEtTAm3UVG0b8xutXNS82pb9SNd9G
    jmVo.png

    > Czy ta wartość ma być wysoka czy niska i czy u mnie jest dobra?

    Jest to przepustowość - więc na chłopski rozum powinna być jak największa.