  • Data: 2018-07-29 19:20:14
    Temat: Re: SATA -> 2xM.2
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/29/2018 5:49 PM, Irokez wrote:
    > Swoją drogą ślicznie zrobione, bo zasilacz 5 na 3.3V na przetwornicy
    > zrobiony a nie jak w chińczykach stabilizator liniowy.
    > Swoją szosą może ktoś ma takiego chinola i podpowie jak bardzo gorąco
    > jest podczas pracy, kiedy te kilka wat idzie w podgrzewanie powietrza
    > dookoła oraz samej pamięci SSD na płytce?

    Wszystko zależy od dysku oraz jego używania.

    Ogólnie stabilizator liniowy nie musi być gorszy ani lepszy. Zależy jak
    jest używany. Mam w domu dysk ssd który w stanie idle żre 0.5A, taki
    jeden z pierwszych, 64GB. I do dzisiaj nie wiem po co on tyle żre bo
    współczesny WD ma prad w trybie idle prawie niemierzalny.