    From: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SERVICE TAG
    Date: Wed, 27 May 2009 09:08:13 +0200
    Sender: Marcin Stankiewicz <>

    Dnia Wed, 27 May 2009 01:41:26 +0200, yabba na pl.comp.pecet napisał(a):

    > Nie trzeba dzwonić. Wszystko dostępne przez WWW.

    Sprawdziłeś dokąd prowadzi mój Tinyurl ?

    I tak BTW - Dzwoniąc dowiesz się troszkę więcej niż na www :)

    "Był dzień co zmienił obraz świata pięknem wspaniałym. Był dzień co dał mi
    wreszcie czego nie miałem. Był dzień co mnie nauczył kochać co oczy zasnuł
    mgłą. Tą mgłą to byłaś Ty, Maleńka! Miłością mą."