    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: SPQMCDU
    Date: Tue, 28 Feb 2017 15:10:58 +0100
    <4Tda67csIlk6Nv8%gof@news.chmurka.net>
    <58b569c8$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>

    news:58b569c8$0$5158$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak sciagnac pierwsze posty z danej grupy ... bez sciagania ostatnich ?
    >
    > Programy raczej takiej opcji nie maja, telnetem ?

    Skorzystać z programu, który nie ma durnie wymuszonego i niewyłączalnego (z
    tego powodu właśnie wywaliłem claws mail) limitu ilości wiadomości, Outlook
    Expres chociażby, można z limitem, można i bez niego. Oczywiście, można
    telnetem, ale raczej wygodne to nie będzie. TB nie sprawdzałem,
    mailer/czytnik newsów w Operze też umie od początku. PAN chyba też, ale nie
    pamiętam, krótko moje próby trwały. Naturalną kolejnością jest od
    najstarszych, to my wymuszamy nienaturalną kolejność odwrotną. W OE trzeba
    tylko pilnować, aby plik konkretnej grupy, czy plik folderów, nie
    przekroczyły połowy objętości, nie jest to trudne, acz wymaga nieco
    zręczności. Odpowiednio manewrując, robiłem w OE grupy przekraczajace 8GB.
    Mój pierwszy post na tej grupie napisałem 12 grudnia '97.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.