  • Data: 2017-03-02 05:32:36
    Temat: Re: SPQMCDU
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:eTda917aIlk6Nv8%gof@news.chmurka.net...

    > No tak, kolejność sortowania to osobny problem.

    Stąd też dobrze mieć to jako opcję, do przełaczenia sobie zależnie od
    potrzeb - sam mam różnie, że raz pojechać po kolei jak nadeszło, a innym
    razem "ciocia przysłała pozdrowienia właśnie" i wtedy przegrzebywać się
    przez ostatnie ileś-tam było by mało rozrywkowe.

    > Ja założyłem konto na FB dłuuugo po 2004 roku. Chyba jakoś w 2011.

    Myślałem nad tym kiedyś, ale jak zobaczyłem, w którym kierunku to podąża, to
    powiedziałem sobie "nigdy w życiu", chyba, że więcej będzie ZA niż (nadal
    wiele) PRZECIW.

    > Swoją drogą, jak już przy dawnych czasach jesteśmy - pamiętasz ten mój
    > uszkodzony dysk 4 GB? Masz go jeszcze? :) Ciekawe czy dałoby się coś

    Musiałbym przegrzebać szafę...

    > jeszcze z niego odzyskać...

    Nie przypuszczam... ZTCP, zaliczył "uziemienie" i "trochę" mu tam
    po-się-kićkało. Coś b.mętnie mi majaczy, że jakiś odzysk się zrobił i chyba
    go "wypłytkowałem", ale co się z nim stało... czas zatarł wspomnienia. Nic
    ponadto nie doszło.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.