  • 41. Data: 2018-10-30 11:22:28
    Temat: Re: SSD 512GB do laptopa - co polecacie do ok. 350zł
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-10-30 o 11:16, ń pisze:
    > Ludzie kupują zewnętrzne przenośne dyski 3TB-4TB i przekładają, taniej
    > wychodzi niż goły dysk.

    O ile jest w obudowie dysk a nie dysk z osobną elektroniką.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 42. Data: 2018-10-30 11:24:13
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-10-30 o 11:16, ń pisze:
    > Ludzie kupują zewnętrzne przenośne dyski 3TB-4TB i przekładają, taniej
    > wychodzi niż goły dysk.

    Ja np. zrobiłem odwrotnie, z PS4 zabrałem dysk 500GB i wsadziłem do
    laptopa a 1TB z laptopa wsadziłem do PS4.

  • 43. Data: 2018-10-30 11:45:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 30 Oct 2018 11:24:13 +0100, w <pr9bg8$ksm$2@node1.news.atman.pl>, Chris
    <x...@x...com> napisał(-a):

    > Ja np. zrobiłem odwrotnie, z PS4 zabrałem dysk 500GB i wsadziłem do
    > laptopa a 1TB z laptopa wsadziłem do PS4.

    Nie ma z tym żadnych problemów?
    Zwykła śrubkologia?

    Dane skopiuje jakiś partition copier czy wystarczy po plikach?

  • 44. Data: 2018-10-30 12:18:57
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-10-30 o 11:45, r...@k...pl pisze:

    > Nie ma z tym żadnych problemów?
    > Zwykła śrubkologia?

    Jeśli pytasz o PS4 to wystarczy zdjąć plastikową osłonę i odkręcić 1
    śrubkę mocującą sanki do dysku, potem 4 śrubki od dysku, zamieniasz i już.

    > Dane skopiuje jakiś partition copier czy wystarczy po plikach?

    Co do reszty to nowy dysk w PS4 musi być zainicjowany od zera więc
    tracisz wszytko co na nim miałeś, ALE gry masz w bibliotece więc po
    prostu tylko czas na powtórną instalację tego co chcesz.

    Swoje dane można zgrać na flasha po USB, opis masz na oficjalnej stronie
    Playstation. Ja mam taką Seria CUH-1200

    https://www.playstation.com/pl-pl/get-help/help-libr
    ary/system---hardware/storage---data/upgrade-playsta
    tion-4-hdd/

  • 45. Data: 2018-10-30 12:50:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-10-30, Chris <x...@x...com> wrote:

    > O ile jest w obudowie dysk a nie dysk z osobną elektroniką.

    Albo dysk bezpośrednio przyspawany do przejściówki na usb. Zdaje się
    albo Samsung albo Seagate mieli takie. Zero złacza SATA.

    --
    Marcin

  • 46. Data: 2018-10-30 13:06:15
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-10-30 o 12:50, Marcin Debowski pisze:

    > Albo dysk bezpośrednio przyspawany do przejściówki na usb. Zdaje się
    > albo Samsung albo Seagate mieli takie. Zero złacza SATA.

    Samsung to Seagate ale masz rację, o ile pamiętam to właśnie oni tak mieli.

  • 47. Data: 2018-10-30 13:40:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 30 Oct 2018 12:18:57 +0100, w <pr9emt$g7q$1@node2.news.atman.pl>, Chris
    <x...@x...com> napisał(-a):

> [...]
    > Playstation. Ja mam taką Seria CUH-1200
    >
    > https://www.playstation.com/pl-pl/get-help/help-libr
    ary/system---hardware/storage---data/upgrade-playsta

    Mam PS4 Pro -- o ile to ma znaczenie.

  • 48. Data: 2018-10-30 13:46:41
    Od: ń <k...@t...sie>

    Takie rzeczy trzeba wyczytać w komentarzach klientów na amazon.com

    -----

  • 49. Data: 2018-10-30 14:07:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-29 o 21:57, r...@k...pl pisze:

    > Jeżeli backupujesz do zipa, to czekać nie będziesz musiał.

    A który program jest szybszy przy backupie do zipa?
    Cobian jest kilka razy wtedy wolniejszy.
    Znajomy sprawdzał na komercyjnych - podobnie, zdecydowanie wolniejsze.
    I to bez względu, czy backup jako pełny, czy przyrostowy, czy różnicowy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 50. Data: 2018-10-30 14:45:57
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-10-30 o 13:40, r...@k...pl pisze:

    ary/system---hardware/storage---data/upgrade-playsta
    tion-4-hdd/

    > Mam PS4 Pro -- o ile to ma znaczenie.

    Masz podane w linku, i tak jako pierwsze jest PS4 PRO.