  • Data: 2019-03-06 00:53:03
    Temat: Re: SSD SSD nierówne
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Transfery mechanicznych szybkich dysków mechanicznych HDD
    > sięgają powyżej 350 MB/s -- jeśli Twój SSD ma mniej niż
    > 300  MB/s, to chyba słabo. ;)

    Napisałem jakie ma transfery: 500 lub ok. 260 w zależności gdzie wtyczkę
    wsadzę. Więc raz jeszcze pytam: mam słaby, czy mocny? :-)

    Transfery HDD powyżej 350? Chodzi Ci o wewnętrzne? Bo zewnętrzne ciągłe,
    to raczej nie słyszałem o takowych. Piszę o rzeczywistych danych, nie
    jakiś hipotetycznych.

    > Poważniej -- nie w transferach, lecz w opóźnieniach tkwi
    > przysłowiowy diabeł.

    Tego tematu nie poruszam. Piszemy o transferach.
    A skoro formułujesz dygresję od wątku, to dodam: zależy od zastosowania.
    U mnie wielkości plików jakie najczęściej otwieram wahają się między
    24MB aż do 400MB. Bywają i sporo większe. Opóźnienia przy
    defragmentowanym regularnie HDD mają wtedy marginalne znaczenie.
    Wszystko zależy od zastosowań. Nie można uogólniać.

    > W praktyce nawet 200 MB/s nie potrzebujemy zbyt często.

    Hmm ... szczerze mówiąc, ja osobiście rzadko kiedy wykorzystuję niższe
    transfery.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek