  • Data: 2016-11-28 00:11:54
    Temat: Re: SSD jako system cache
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.11.2016 23:56, 2late wrote:

    > Juz wczesniej pytalem: Masz cos przeciwko kupieniu drugiego takiego i
    > zmonotowaniu RAID0?
    > Bedziesz mial i szybkosc i pojemnosc a i dyski o tej pojemnosci sa tansze.
    >
    > Pozdrawiam

    No dobrze ale co mi da RAID 0 w zakresie przyspieszenia operacji
    dyskowych na łącznej pojemnosci kilku HDD ok 4TB?
    Czy potrzebuje wszystkie dane na szybkim SSD? Nie.
    Jednak wlasnie zaleta SSD Cache jest dostosowanie cache'owanych danych
    do tego z czego korzystam bez zabawy w zastanawianie sie, sortowanie,
    ponowne przekladanie po zakonczeniu projektu czy gry.
    Pytanie tylko jak to wyglada w praktyce, bo podlinkowany przeze mnie
    test pokazuje, ze jest to szybki patent. Tylko czy na codzien nie
    pojawiaja sie zgrzyty, ktore w szybkim tescie nie wyjda? Zagubione lub
    uszkodzone dane, odbpornosc na zaniki napiecia i inne tego typu
    utrudnienia itd.