    From: "Paweł Kajak" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samodzielna wymiana osuszacza
    Date: Tue, 22 Jul 2014 11:36:37 +0200

    Witaj.
    news:lqird0$7q6$1@node2.news.atman.pl...
    > Nie przesadzaj, to tylko klima: kilka rurek i uszczelek. Zrobią Ci to
    > wszędzie jesli tylko sprężarka nie padła.

    Pozwolisz, że jednak będę się trzymał mojej wersji. Na kilku już się
    przewiozłem. I nie ważne czy chodziło o prostą sprawę jak wymiana oleju w
    skrzyni biegów - taką rzecz powinien umieć zrobić uczeć w pierwszej klasie
    szkoły zawodowej - czy poważniejsze jak wymiana skrzyni biegów. Każdy
    dotychczasowy mechanik mnie zawiódł. Ten do którego jeżdżę od kilku lat,
    jest na tyle uczciwy, że jak nie wie jak coś zrobić to tego nie robi

    --
    Paweł Kajak
    Renault Espace 2.0T z naklejką