  • Data: 2017-11-21 18:00:51
    Temat: Re: Samorozładowanie Laptopa
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-20 o 22:30, Uncle Pete pisze:

    > Żebym dobrze zrozumiał - akumulator wyjęty z laptopa nie rozładowuje się?

    no właśnie... nie :)
    Widocznie jakiś syf jest zaszyty w BIOS bo zdarza się mojemu, podobnie
    jak Marek napisał, nie wyryć do 0% baterii raz na dziesiąt razy.

    Efekt tego wszystkiego więc mam taki, że bateria straciła 50% mocy i już
    się nadaje do wymiany, mimo że nawet 100 ładowań nie zrobiłem (mało
    używany sprzęt). Przez to głębokie rozładowanie jej.
    No więc myślę sobie, że jest to chyba celowe działanie aby zaraz po
    gwarancji kupić nową przynajmniej baterię.

    --
    Irokez