  • Data: 2018-10-22 17:05:55
    Temat: Re: Segment A dla faceta
    Od: Bok <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez sensu tekst. Chciałbyś chodzić w różowej sukience w kwiatki?
    > Pozdrawiam

    złe porównanie, sukienka jest dla dziewczyny
    ja po prostu lubię małe samochody ale mam 184cm wzrostu
    kobiety co raz częściej dzisiaj widuje się w ogromniastych suvach więc
    pytam jak to jest z facetami, dla kogo jest np fiat 500

    W Polsce np nie oferuje się np Peugota 108 bo się nie sprzedaje, w
    niemczech francji można go kupić

    ogólnie zauważam trend na kupowanie co raz większych samochodów, chociaż
    współczesne rodziny są co raz mniejsze (2+1 to standard)

    mam znajomego, on ma 173cm wzrostu, jaki bym mu samochód nie wymienił to
    on mówi eeee to mały damski, np mówiłem Kia RIO, Suzuki SX4
    on sam jeździ rav4 i wszystko co mniejsze to małe nie dla faceta

    pytam czy to po prostu mentalność kurdupli czy jakiś światowy trend