  • 11. Data: 2018-10-22 05:50:05
    Temat: Re: Segment A dla faceta
    Od: Bok <a...@g...com>

    > Lada Niva 4x4.
    >
    > Mateusz

    aha czyli nowy suzuki jimny będzie OK

  • 12. Data: 2018-10-22 06:08:16
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 22 Oct 2018 05:50:05 +0200, Bok wrote:

    > aha czyli nowy suzuki jimny będzie OK

    Jako samochód dla starszej pani lub miejskiego pantoflarza będzie w sam
    raz. Ale przecież o samochód dla faceta pytałeś.

    Mateusz

  • 13. Data: 2018-10-22 07:20:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2018 o 05:50, Bok pisze:

    > aha czyli nowy suzuki jimny będzie OK

    Nie:P

  • 14. Data: 2018-10-22 08:13:23
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-21 o 19:06, Bok pisze:
    > Czy jest jakiś samochód z segmentu A który można by powiedzieć pasuje
    > dla faceta?

    Którykolwiek pomalowany w moro.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-10-22 11:37:22
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-10-21 20:37, Kris wrote:

    > Mutipla

    najlepiej Abarth.

    --

    memento lorem ipsum

  • 16. Data: 2018-10-22 15:13:17
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Bok <a...@g...com> wrote:

    > Czy jest jakiś samochód z segmentu A który można by powiedzieć pasuje
    > dla faceta?

    Czy Twoją tożsamość mężczyzny określa samochód, którym jeździsz?

  • 17. Data: 2018-10-22 15:36:04
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-22 o 15:13, Queequeg pisze:

    > Czy Twoją tożsamość mężczyzny określa samochód, którym jeździsz?

    Bez sensu tekst. Chciałbyś chodzić w różowej sukience w kwiatki?

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2018-10-22 15:45:37
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 22 Oct 2018 15:36:04 +0200, Miroo wrote:
    > Bez sensu tekst. Chciałbyś chodzić w różowej sukience w kwiatki?

    Te nowe pokolenia tak właśnie mają, że dążą do zacierania różnic między
    płciami. Nie wiem po co im to, ale skoro tak lubią... Niech se jeżdżą
    różowymi twingo z podgrzewanym tyłkiem albo (tfu) elektrykiem jakimś czy
    inną (za przeproszeniem) hybrydą.

    Prawdziwy, rasowy facet musi jeździć samochodem z jajami, o modelu
    koniecznie zatwierdzonym opinią innych facetów-internautów na poważnej,
    męskiej grupie dyskusyjnej.

    Mateusz

  • 19. Data: 2018-10-22 15:49:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-10-22 o 15:36, Miroo pisze:

    > Bez sensu tekst. Chciałbyś chodzić w różowej sukience w kwiatki?

    Czyli facet może jeździć Fordem Ka, ale tylko w sukience?

  • 20. Data: 2018-10-22 16:08:42
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Miroo <b...@b...brak.i.juz> wrote:

    > Bez sensu tekst. Chciałbyś chodzić w różowej sukience w kwiatki?

    Nie chciałbym, ale jakby nie było innego ubrania, to bym założył, bo co
    miałbym zrobić -- wyjść nago i zmarznąć, bo taki ze mnie facet?

    Poza tym sukienka a samochód to trochę inny kaliber.