  • Data: 2019-04-22 20:41:41
    Temat: Re: Serwis klimatyzacji - ceny wróciły do normy
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-20 o 21:28, Kris pisze:

    > Myjk to zwykły ignorant

    Będę Go bronił :)

    Brakło Ci argumentów że zaczynasz wycieczki osobiste?

    Każdy ma prawo być kim chce, dla starszych osób jak ja to była ujma, ale
    świat wtedy był prostszy i łatwiej było go ogarnąć, dzisiaj to już nie
    jest takie proste i czasami bycie ignorantem to ochrona przed światem,
    szczególnie młodzież ma dzisiaj "wyjebane" na wszystko.

    A teraz powiedz kim Ty jesteś?

    --
    Pozdr
    Janusz