  • Data: 2018-12-15 00:24:11
    Temat: Re: Sferia wypowiada umowy - co w zamian ?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5c13eead$0$506$65785112@news.neostrada.pl...

    > Podobno stacjonarny przeniesiony do Play zaspokoiłby Twoje potrzeby.

    500 metrów sztywnej strefy domowej ma mnie zadowolić? Nic mi nie wiadomo, by
    P4 oferował "nomadyczność" numeru... A tak za psi ch.., choćby i z KRLD
    (tak, jest to możliwe, choć nienajłatwiejsze), zadzwonię z własnego numeru.
    Pomijam oczywiście koszt netu u Wielkiego Kima, do najmniejszych nie należy,
    ale jak się postarać, to się da, może być niezbędny tunel. Tak samo, z
    Kiribati, czy z knajpy w Parzęczewie, byle zasięg sieci był.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.