  • Data: 2019-01-26 09:46:04
    Temat: Re: Sferia wypowiada umowy - co w zamian ?
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    Na moje oko numer 22....... przeniesiony jako quasistacjonarna "strefa domowa" do
    Plusa dzwoni u nas nawet poza strefą i pokazuje
    identyfikację dzwoniącego.
    Więc można nieodebrać i za chwilę oddzwonić z komórki (innej karty).
    (powyższe wymaga potwierdzenia bo zdarzyło mi się raz ku zaskoczeniu ale bez
    naukawych badań).
    BTW po raz fafdziesiąty dzwoniło pewne czwórkowe TU rozłączając się samo po pierwszym
    lub drugim dzwonku - czy im płacą za wqrwianie
    ludzi??

    -----
    > operatorzy komórkowi tworza sztywną strefę przydomową, gdzie jej przeniesienie, to
    koszt, zarówno czasowym aby wykonać stosowne
    > operacje w telefonie, na stronie, czy wręcz, złożenie zamówienia, do tego
    finansowo, że za zmianę strefy przydomowej się płaci.