  • Data: 2018-12-29 16:16:17
    Temat: Re: Sferia wypowiada umowy - co w zamian ?
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    Fajna oferta, lecz... nie zdążyłem, bo Halonet do starego opa przesyła dokumenty
    pocztą i potrzebują na to minimum 4 dni :-((
    Do 31.XII pozostaje osobiście salon i Plus (ok. 15 zł/mies. za dwa nr tel.) lub Play
    (ok. 35 zł/mies. za dwa nr tel.) ew. T-Mobile
    (chyba jeszcze drożej. - a najgorsze, że umowy na 24 miechy czyli znacznie dłużej niż
    potrzeba do poinformowania wszystkich
    znajomych i krewnych królika :-/
    W Play opłata z zmianę strefy to ponoć 150 zł, frajerów szukają, ichni salon to
    śmieszne miejsce, gdzie "przecież wszystko
    powiedziałem nie damy Panu umowy i cennika do przeczytania bo wypełniamy wszystko w
    komputerze".

    -----
    > www.halonet.pl/pomoc/numer/przeniesienie-numeru-do-h
    alonet