  • Data: 2018-12-16 04:34:33
    Temat: Re: Sferia wypowiada umowy - co w zamian ?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5c14c463$0$500$65785112@news.neostrada.pl...

    > No właśnie, podobno działa w całym kraju.

    Ale pewnie komórkowy. Tu: https://www.play.pl/promocja/formula-stacjonarna/
    ikonka "Rozmawiasz swobodnie..." rozwiała moje nadzieje. Mniejszy koszt
    będzie utrzymać numer w HaloNet, do tego pakiet netu w Demobilu, a i tak
    demobil na razie jeszcze ok. roku lojalki (jest na ilość doładowań).

    > Inna sprawa, że się bierze pakiet komórkowy + stacjonarny (dwa simy) za 35
    > zł i za darmo przekierowuje się stacjonarny na komórkowy.
    > Wtedy masz działające w pełni zgodnie z wszelkimi zasadami.

    Tylko, że ja bym potrzebował dzwonić z numeru stacjonarnego, będąc np. w
    Krakowie (czyli ciut więcej, niż w Sferii). Czy za granicą, w UE. A tu już
    bym był poza kółkiem o promieniu 500 m. A nawet we własnej strefie, ale
    całej, bez dodatkowego jej przemieszczania, przed każdym zatelefonowaniem.
    Mam w Sferii numer komórkowy, ale bardziej po to, aby nie unieczynnić
    telefonu, gdy wyjadę z Warszawy. Sam numer nie jest mi potrzebny.
    W HaloNet nie wygadam miesięcznie 35 PLN, a fona zawsze można na noc do
    ładowarki zapiąć i mieć spokój. 8GB raczej też na rozmowy nie wyklepię. Poza
    tym, skoro HN nie jest moim docelowym opem, to ja tylko czekam na coś OK,
    kto do mnie zadzwoni "mamy dla pana dwa tablety i nowy aparat, jak to Media
    Systems w imieniu DeMobilu co jakiś czas do mnie wydzwania i bardzo
    nachalnie wciska "korzystny pakiet", czy inne chujumuju, nie chce mi sie
    przypominać nazwy... a ich wyruchałem, w związku z sytuacją, jaka się u mnie
    stała, po prostu zamiast pojechać do kuriera odebrać zestaw, wysłałem
    poleconym ZPO, że odstępuję w terminie ustawowym, zapodałem numery przesyłek
    i gdzie są, aby sobie to oblukali i ariwederczi roma, jak Halinka Kiepska do
    Ferdka mawiała. Najwyżej sobie zechcą zwrotu opłaty za przygotowanie
    pakietu, to im w ząbkach zaniosę. Wracając do tematu - prawda, formuła
    (słowo buee, nadużywane) stacjonarna Play oferuje nieźle. Na razie nie
    myślę, czekam, aż przeniosą Sferia - HN, a potem na spokojnie pomyślę.
    Kosztem może mniejszej wygody, oszczędzę przez jakiś czas trochę grosza. A
    potem, jak się sytuacja poprawi, to może...?
    BTW. Wprawdzie chyba nie mają nic stacjonarnego, ale wydaje mi się, że warto
    sie zainteresować tym: https://otvarta.pl/ MVNO via Polkomtel.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.