    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Shell mi dziś podpadł
    Date: Wed, 6 Aug 2014 07:37:05 -0500
    <lqhfsq$9o$1@node2.news.atman.pl> <lqhsr6$h6q$1@dont-email.me>
    <1ts0b4eujpls9.rxn1vj7bv2c5$.dlg@40tude.net> <lrjo32$afi$1@dont-email.me>
    <1myiwmyvqskda$.1s0o03zt1eqdr.dlg@40tude.net>
    <lrlo5k$a7f$1@dont-email.me>
    <10o96qm63aarv$.uiztfa1yddbu$.dlg@40tude.net>
    <lrmsij$l99$1@dont-email.me> <53e0b4b3$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrqj3u$55t$1@dont-email.me> <53e0d527$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrr608$kbr$1@dont-email.me>
    <1msgzsw9y68ic$.15nn4xrxown5g$.dlg@40tude.net>
    <lrs9tm$ob7$1@dont-email.me>
    <6o2myg2br5ot$.19llsvfzb922e$.dlg@40tude.net>

    news:6o2myg2br5ot$.19llsvfzb922e$.dlg@40tude.net...

    > Akurat zblizeniowa skopiowac trudniej. Najlatwiej magnetyczna.
    > Moze nawet nie trzeba kopiowac, tylko wystarczy numer zapamietac.

    Łatwiej-trudniej to jak widać pojęcia względne...
    Chodziło mi o to, że zbliżeniową można skopiować nie mając
    z nią nawet bezpośredniego kontaktu - przejdziesz obok
    z czytnikiem RFID i ją masz...
    Magnetyczna ma dwa paski nagrane i oba się wysyła w czasie
    autoryzacji - numery to można zapamiętać ale niewiele Ci to da,
    chyba że chcesz je potem wpisywać w sklepie internetowym z ręki.
    Ja mówiłem o kopiowaniu karty do użytku potem na ulicy...
    Treści obu ścieżek nie odtworzysz znając tylko co na karcie wydrukowane.