    Date: Mon, 23 Mar 2015 12:59:35 +0100
    From: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silniczek 1,2 TCe 4x2 125 KM?

    W dniu 2015-03-23 o 10:55, Jacek pisze:
    > Powoli dojrzewam do Dacii Duster z silniczkiem benzynowym 1,2 TCe 4x2.
    > Na papierze wygląda to nieźle: moment 205 Nm przy zaledwie 1500 obr/min
    > i 125 KM mocy max. Jednak jakoś te 125 koni z 1,2 litra pojemności mnie
    > zastanawia. Jak to w praktyce jeździ?
    > Ma ktoś z Kolegów jakieś doświadczenia z takim wynalazkiem?
    > Jacek

    Cześć.

    Obecnie używam Lodgy z silnikiem 1.2 TCe 115KM.
    Całkiem przyjemne autko, szczególnie jak chcesz mieć nówkę za niewielkie
    pieniądze. Za podobną kasę możesz mieć oczywiście kilkuletniego
    galaxy/sharana/alhambra. Tylko znajdź coś z faktycznym przebiegiem
    poniżej 200000 i w dodatku nietłuczone.

    W salonie jeździłem Lodgy z 1.6 85KM. Ale to wołowata krowa.
    1.2 TCe 115KM przyspiesza i zbiera się wiele lepiej, całkiem
    przyzwoicie. O ile może się zbierać auto z silnikiem poniżej 200KM ;-)

    Duster o którym wspominasz też całkiem żwawy jest, na tyle żwawy że po
    próbach z dusterem 125KM zacząłem poszukiwać Lodgy z silnikiem 115KM.

    I jazdy testowe przekonały mnie, że taka Lodgy na auto rodzinne sportowe
    - do przewożenia całego naszego rowerowego sprzętu sportowego -jak
    najbardziej się nadaje.