  • Data: 2019-03-15 19:46:36
    Temat: Re: Skad handlarze kupuja samochody
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-15 19:02, p...@g...com wrote:
    > Samobój :-) ja widzę 2.2 za 5 k Euro plus akcyza co będzie więcej niż
    > 21k PLN i kolejny 2.0 za 5.5 k co też bije 21k. Nie wiem co to miało
    > być ale nie wyszło ... Ale teraz widać że w narodzie wiara nie
    > wygasła i kupujący wierzą w diesle z przebiegiem 150 tys w 10-cio
    > letniej furze ;-) tyle to drodzy parafianie leasingowe fury kręcą w 3
    > lata potem turecki pcha do Bolandy a Janusze po paru latach narzekają
    > że TDI skończył się na 1.9 ;-)
    Nigdzie nie pisałem, że to będzie poniżej 21 tys, ale chodziło mi o
    kwoty zbliżone. Poza tym w którymś z tych ogłoszeń to zdaje się nawet
    rok gwarancji dają. No i nie wiem skąd założenie, że to są polisingowce.
    W każdym razie IMO 21k za auto z 300 kkm to cena z kosmosu. BTW. Moje
    autko ma 18 lat i 167 kkm przebiegu. Ale fakt, to jest benzyna, może
    dizle są bardziej ujeżdżane.