  • Data: 2018-10-13 00:05:20
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-12 o 23:30, J.F. pisze:

    > No, drugi to juz mial sporo. I mam wrazenie,ze go ten trzeci uratowal.

    Wszyscy trzej to bezmózgie kutasy, które nigdy nie powinny prowadzić
    niczego poza taczkami. To, że dwóm pierwszym udało się nikogo nie zabić,
    jest nadzwyczajnym szczęściem. I właśnie z powodu takich szmat, po
    drogach powinny jeździć czołgi. Pierdolone łajzy szybko przestałyby
    wyprzedzać przy braku widoczności, czy bezczelnie na trzeciego.
    Mam nadzieję, że sąd wyraźnie uprzytomni im znaczenie życia ludzkiego.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/