  • Data: 2018-10-17 12:42:57
    Temat: Re: Slowacja po polsku
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Oct 2018 12:22:17 +0200, J.F. wrote:

    > Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup

    > Przy roznicy 210km/h ? Raczej kiepsko widac.

    Łatwiej policzyć na podstawie elementów nieruchomych - słupki przy
    drodze, pasy, itp...

    Bardziej zastanawia mnie jak (i czy w ogóle) taki materiał zostaje
    uwierzytelniony. Równie dobrze mógłbym nagrać samochód jadący 50 km/h, z
    filmu wyciąć co drugą klatkę i już mam wariata pędzącego 100 km/h.

    Mateusz