  • 121. Data: 2011-09-18 13:07:36
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    news:j50er9$2su$1@news.onet.pl...

    > A w wersji ALa komputer jest zbędny, gdzie tu jest uproszczenie w tym
    > sztucznym łańcuszku?

    On coś mówił o przerzucaniu plików z aparatu na Galaxy tablet, więc
    ten tablet pełni tu rolę komputera - więc nie jest zbędny...
    Albo coś mi umknęło?

    > To o czym piszesz zostało może w popierdólkach, Samsung od 2-3 lat w
    > smartfonach stosuje mikro USB i minijack na słuchawki, to jest ogólny
    > standard w telefonii... Nokia co prawda jeszcze trzyma się swoich
    > ładowarek ale z USB też daje radę ładować.

    Faktem jest, że prędzej znajdziesz standardowy kabelek niż kabalek
    specjalny do Nokii czy Appla, ale faktem jest że potrzebujesz ten
    kabelek. Apple zdaje się dryfować w kierunku przechowywania swych
    plików na zdalnych serwerach zamiast na lokalnych pamięciach,
    co ma oczywiście wady i zalety, jak każde inne rozwiązanie...

  • 122. Data: 2011-09-18 13:09:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale to akurat nie takie proste.
    > Przy dzwonkach czesto jakies copyrighty czy inne prawa dostepu,
    > nokia bluetootha w ogole oprogramowala jakos dziwnie..

    Dokładnie.

    > No ale tu Pszemol ma argument - jakby bylo radio FM potrzebne, to
    > ktos by robil jako dodatek. Milionow klientow sie nie lekcewazy :-)

    Otóż to.

    > Niewykluczone tez ze macie racje - nastepny iphone bedzie mial radio,
    > Steve
    > oglosi to jako epokowy wynalazek, a miliony Amerykanow odkryja ze bardzo
    > lubia sluchac radia.

    Nie sądzę że to odkryją...

  • 123. Data: 2011-09-18 13:11:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > ZTCW Nokia nie pozwala przesyłać plików chronionych prawami
    > autorskimi i ma tak od czasów królowania IrDy. Co w tym dziwnego?

    Czyli konkluzja jest taka, że dzwonki można sobie przesyłać między
    koleżankami bezkarnie tylko w telefonach, które nie szanują copyright? :)

  • 124. Data: 2011-09-18 13:18:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j50nbg$3mt$1@inews.gazeta.pl...

    > a ja znam iPhona i powtorze Ci po raz setny: znajac mozliwosci innych
    > smartofnow - uwazam iPhone za kastrata, blyskotke, zabawke.

    Jak długo używałeś iPhone i której wersji?

    > Ale tego nie zrozumie osoba (jak Ty), ktora nie zna innego telefonu poza
    > iPhonem (no tak masz jakas nokie z symbianem, ktorego nawet nie umiesz
    > obsluzyc, telefon z androidem widziales przez szybe w sklepie - ale w
    > Twoich oczach iPhone nadal jest 'the best' ;)

    Zwróć uwagę, że liczy się też pierwsze wrażenie...
    Jak spotykam nową osobę to też mogę stwierdzić po kilku minutach
    czy to jest ktoś fajny, ktoś kogo można polubić, czy też ktoś kto nie
    zrobił na tobie pozytywnego wrażenia - niestety Android nie zrobił
    na mnie pozytywnego wrażenia.

    > Analogiczniem do innych Twoich wypoeidzi:
    > - jesli nie robiles zdjecia normalnym aparatem - to nie poznasz czym sa
    > one lepsze od tych z iPhona

    No ale tłumaczę tu od dawna, że zrobiłem tysiące zdjęć Canonem
    Powershot G9 i nawet przez myśl nie przeszło mi że iPhone 4
    robi lepsze zdjęcia od tego aparatu - nie robi! I nigdy tego nie
    napisałem. To jest błędna interpretacja moich słów że iPhone 4
    robi dobre zdjęcia. "Dobre" to pojęcie względne i trzeba je jako
    względne rozumieć. Przy ocenie telefonu że robi dobre zdjęcia
    należy interpretować "dobre, jak na telefon" a nie "dobre, lepsze
    od cyfrowej lustrzanki pełnoobrazkowej".

    > - jesli w zyciu nie widziales matrycy IPS czy podobnej inne od TN - nie
    > potrafi odczuc roznic i upira sie, ze TN w notebookach Apple jest the best

    Nic nie mówiłem dobrego/złego na temat jakości matryc w notebookach Apple.

  • 125. Data: 2011-09-18 13:29:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j50ne0$3mt$2@inews.gazeta.pl...

    > sam se na to odpowiedz.
    > Masz tu wedke: www.mgsm.pl

    OK, zerknąłem na 7 telefonów w ich galerii pod tytułem
    "The newest phones in our catalogue" i 6 ma tuner, 1 nie ma:
    Samsung SCH-i405 Stratosphere. Wniosek: nowe telefony
    wciąż mają tuner FM.
    A swoją drogą, ciekawe kiedy się ktoś upomni o tuner do DAB
    digital audio broadcast, bo wprawdzie powoli i z oporami ale
    wchodzą one na rynek w USA: http://en.wikipedia.org/wiki/HD_Radio

  • 126. Data: 2011-09-18 13:32:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 08:09:57 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie sądzę że to odkryją...

    Czy mi sie wydaje czy odkryli ze lubia komorki a nie pagery, potem odkryli
    sms, teraz byc moze odkryja ze lubia sluzbe zdrowia w zachodnioeuropejskim
    wydaniu .. choc tego nie jestem taki pewny :-)

    J.

  • 127. Data: 2011-09-18 13:35:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 07:41:13 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie czuję, bo ja swojego 16G nie zapełniłem jeszcze od ponad roku...
    > Ale może Ty czujesz, choćby wirtualnie :-)

    Wystarczylo wrzucic mapy, pare audiobookow ... i z 8G niewiele juz na
    muzyczke zostalo. Na szczescie u mnie jest wymienna, moge kupic 16G .. czy
    nokie chodza z 32G ?

    J.

  • 128. Data: 2011-09-18 13:41:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 07:39:52 -0500, Pszemol napisał(a):

    > W domu/pracy można posurfować coś szybkiego, gdzie albo nie możesz
    > (meeting) albo nie chce Ci się (siedzisz na kanapce przed TV) a chcesz coś
    > na szybkiego sprawdzić w sieci.

    IMO - szybciej bedzie podejsc do notebooka :-)

    No dobra, moze jest jakies nudne zebranie, z ktorego nie wypada wyjsc :-)

    > Można też sprawdzić w sieci ruch uliczny, czy nie ma kraksy na drodze
    > gdzie są na mapie stacje benzynowe, czy jest jakiś skrót bo widzisz korek
    > który Cię zaskoczył w drodze

    Ale znow do tego najlepiej sie sprawdza nawigacja zawsze on-line, a nie
    iphone.

    >, w końcu mogą wyskoczyć różne sprawy
    > na które się nie przygotowałeś i internet w kieszeni a nie w laptopie
    > okazać się może bardzo przydatny i wręcz niezastąpiony... Fakt, że
    > wtedy raczej GSM/UMTS a nie wifi, ale Ty ciągle o tym laptopie, więc...

    To ty ciagle o wifi :-)

    internet w kieszeni oferuja ... dzis to juz chyba wszystkie telefony.
    Jakosc korzystania oczywiscie jest rozna - "zwykla przegladarka" chyba
    faktycznie z google maps nie skorzystasz.

    J.

  • 129. Data: 2011-09-18 14:05:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "z" <z...@g...pl> wrote in message

    > Powiedziałem że nie sprawdzałem - jak chcesz to mogę Ci sprawdzić.

    Zrobiłem krótki, nienaukowy test bo bez powtórzeń i bez eliminacji
    "zakłóceń" - puściłem radio WBEZ 91.5 przez internet, ich applikację
    i domowe wifi. Start testu 8:32am przy stanie baterii 98%, stan baterii
    spadł do 94% po 22 minutach słuchania - jako że obserwowałem stan
    baterii to wyświetlacz miałem prawie całe 22 minuty włączone, akurat
    na maksymalnej jasności bo tak jest właśnie ustawiony - zakładając
    że wskaźnik stanu baterii jest w miarę liniowy to 100%/4% = 25, czyli
    22 minuty razy 25 mamy 550 minut pracy radia z baterii ~ 9,2 godziny.
    Danie tej aplikacji w tło i wyłączenie ekranu pewnie wydłużyłoby
    czas pracy dwukrotnie - ten LCD jara mnie po oczach w pomieszczeniu
    (wczoraj używałem go na zewnątrz przy pełnym słońcu i podjarałem jasność).
    Nie masz się więc co bać że bateria Ci padnie po 2-3 godzinach grania.

    Swoją drogą goście z gsmarena.com zrobili lepszy test pojemności
    baterii w iPhone 4 i wyniki są tutaj:
    http://blog.gsmarena.com/iphone-4-battery-life-test-
    is-over-%E2%80%93-turns-out-undisputed-video-playbac
    k-champ/

  • 130. Data: 2011-09-18 20:05:35
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-18 15:18, Pszemol pisze:

    > Jak długo używałeś iPhone i której wersji?

    iPhone4
    - jak dlugo - wystarczajaco by stwierdzic z zazenowaniem, ze nie chce
    tego telefonu - bo wpadne we flustracje ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)