-
X-Received: by 10.157.37.235 with SMTP id q98mr295327ota.19.1474748411455; Sat, 24
Sep 2016 13:20:11 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.37.235 with SMTP id q98mr295327ota.19.1474748411455; Sat, 24
Sep 2016 13:20:11 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!u18no4033714ita.0!news-out.google.com!b4ni11178iti.0!nntp.
google.com!u18no4033704ita.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups
.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 24 Sep 2016 13:20:11 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <ns6jps$1i3$1@gioia.aioe.org>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.213.223;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.213.223
References: <1tdn9izayopig.1q9cu9pwbyvh8$.dlg@40tude.net>
<57e4ed77$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<8k4mij8hcqo4.1xnq0gsx0cz8f$.dlg@40tude.net>
<ns6jps$1i3$1@gioia.aioe.org>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Smar do przegubów
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sat, 24 Sep 2016 20:20:11 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589063
[ ukryj nagłówki ]Smar grafitowy to najpodlejszy z istniejacych smarow. Smaruje sie nim najbardziej
toporne mechanizmy gasiennice, liny, mechanizmy pracujace w ciezkich warunkach takie
jak resory, elementy mlynow do skal, malo odpowiedzialne mechanizmy w kopalniach,
zwrotnice w transporcie szynowym. Dozuje sie go za pomoca narzedzi typu szpachelka
albo lopata, garsciami tez mozna. Jest odporny na duze obciazenia ale do lozysk
kulkowych sie nie nadaje. Sprzegla popularnie zwane w samochodach przegubami sa
robione w tolerancjach wymiarowych lozysk. Jesli w samochodzie zacieraja sie sprzegla
zwane przegubami bo wystepuja za duze obciazenia to trzeba zmienic sprzegla na numer
wieksze. Jak sie nie da to trzeba zmienic samochod.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.09.16 23:11 ToMasz
- 25.09.16 01:01 Tomasz Pyra
- 25.09.16 10:01 ToMasz
- 26.09.16 09:26 p...@g...com
- 26.09.16 14:01 J.F.
- 26.09.16 22:35 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-05-17 Lublin => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-17 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=