-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
.MISMATCH!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1tdn9izayopig.1q9cu9pwbyvh8$.dlg@40tude.net>
<57e4ed77$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<8k4mij8hcqo4.1xnq0gsx0cz8f$.dlg@40tude.net>
<ns6jps$1i3$1@gioia.aioe.org>
<3...@g...com>
In-Reply-To: <3...@g...com>
Subject: Re: Smar do przegubów
Date: Mon, 26 Sep 2016 14:01:06 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 23
Message-ID: <57e90e0e$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.180.214
X-Trace: 1474891278 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5151 83.26.180.214:49572
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2054
X-Received-Body-CRC: 3457342931
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589128
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
>Smar grafitowy to najpodlejszy z istniejacych smarow.
>Smaruje sie nim najbardziej toporne mechanizmy gasiennice, liny,
>mechanizmy
>pracujace w ciezkich warunkach takie jak resory, elementy mlynow do
>skal,
>malo odpowiedzialne mechanizmy w kopalniach, zwrotnice w transporcie
>szynowym.
>Dozuje sie go za pomoca narzedzi typu szpachelka albo lopata,
>garsciami tez mozna.
>Jest odporny na duze obciazenia ale do lozysk kulkowych sie nie
>nadaje.
A moze jednak jest to smar lepszy niz "zwykly" ?
Jak sam piszesz - na duze obciazenia, i odporny na warunki
srodowiskowe - w sensie - nawet jak ten "tlusty smar" wymyje,
wyparuje, wyschnie, to grafit zostanie i troche smarowac bedzie.
Do lozysk faktycznie sie nie uzywa ... ale moze warto sprobowac, skoro
"zwykly smar" zawodzi ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.09.16 22:35 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=