  • Data: 2018-11-27 09:43:50
    Temat: Re: Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-26 o 22:36, Robot pisze:

    > To jest bardzo prawdopodobne, bo przypominam sobie.
    > że gdy rozwijałem menu po kliknięciu na trayu na ikonce BT
    > kiedyś na komputerze stacjonarnym wyglądało to inaczej
    > niż wygląda teraz w przypadku laptopa.
    > Czy możesz napisać co konkretnie powinienem zainstalować
    > na XP?
    > Wracam do wariantu z BT. Z WiFi się nie udało, a dla mnie
    > ważne jest żeby to działało, nawet jeśli BT jest staromodny
    > w stosunku do WiFi.
    >
    > Pzdr.
    > Robot

    Z ciekawości zainicjowałem takie połączenie - komp (XP) stacjonarny z
    adapterem BT pod USB, program Bluesolei. telefon niestety tylko z
    Androidem. Wszystko chodzi bezproblemowo.

    Jak to wygląda - w menadżerze urządzeń XP są pozycje:

    1/Modemy ->Bluetooth DUN Modem i Bluetooth FAX Modem.

    2/Karty sieciowe ->Blutooth PAN Network Adapter

    W telefonie włączony tethering przez bluetooth. W W8.1 możliwe że
    będziesz miał to pod inną nazwą.