    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smartwatch do ciągłego pomiaru cukru
    Date: Sat, 24 Feb 2024 15:38:21 +0100

    W dniu 24.02.2024 o 14:54, Ewa pisze:
    [...]
    > Dziękuję za odpowiedź.
    > FreestyleLibre już wcześniej odrzuciłam.
    > Napisałeś, że niewiele się zmieniło.
    > Czyli jednak coś innego istnieje, tak?
    > Czy możesz napisać co o tym wiesz? Jakieś źródła?

    Jak dotąd, są to niesprawdzone gadgety, które niby oferują pomiar
    glukozy...ale już dawno udowodniono (badania) że poprawny pomiar glukozy
    we krwi, może odbywać się tylko za pomocą wkłucia/pobrania a nie z
    innych parametrów. Każda tego typu "zabawka" nie jest dopuszczona przez
    żaden kraj, do "publicznego" pomiaru glikemii. Można sobie oczywiście
    kupić ale glukometr należy traktować priorytetowo. NIGDY nie należy
    polegać na takim gadgecie w przypadku przyjmowania insuliny.
    Co do "wskazania" takiego smartwatcha, to nie wskażę, bo często są to
    "brednie" lub kłamstwa albo zwykłe oszustwo.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>