  • Data: 2017-01-11 12:46:13
    Temat: Re: Smog
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 stycznia 2017 19:19:53 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Technicznie to nie jest żaden problem. Ogromna część Europy na zachód
    >od nas ma od wielu lat zakaz posiadania pieców do palenia stałym
    >paliwem.
    >Wystarczy jak ktoś z naszego samorządu napisze serię emaili do
    >tamtych samorządów z pytaniami jak oni ten zakaz wprowadzili,
    >jakie były konsekwencje, jakie opory, w jaki sposób sobie z tym
    >radzono, co poszło dobrze, co mogło pójść lepiej.

    Jest mozliwe, ze obecni samorzadowcy juz nie pamietaja, to tak dawno
    temu bylo :-)

    pewna "swiadomosc ekologiczna" mieli juz dawno ... a moze to wcale nie
    o swiadomosc chodzi, tylko po prostu sie bogatsi zrobili i nikomu juz
    sie nie chce biegac z wiaderkiem wegla z piwnicy.
    Szczegolnie, ze wegiel mogl byc drogi, a gaz tani.

    Ja tak z doniesien prasowych z dziecinstwa pamietam, ze ogrzewanie w
    Anglii ponoc bylo pewnym problemem, nie wszystkich emerytow bylo stac,
    trzeba bylo jakies akcje specjalne organizowac.
    Od tego czasu chyba ogarneli podmorskie zloza.

    W pozniejszych latach ponoc bylo tak:
    -co was najbardziej denerwuje w domu?
    -kominek !
    -jakie ogrzewanie chcielibyscie miec ?
    -kominek !

    :-)

    >Ale co tam emaile, Unia chętnie sypnie kasą na zorganizowanie
    >konferencji.
    >Nie, wcale nie narzekam na społeczeństwo tylko na władzę: nikt nie
    >ruszył palcem,
    >a problem jest nie od tygodnia tylko od dziesiątek lat. I co? I nic!

    http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/miliardy-z%C5%82otych-na-popraw%C4%99-jako%C
    5%9Bci-powietrza-nfo%C5%9Bigw-przedstawia-plan/ar-BB
    y7rgk

    Unia sypnela, bedziemy robic :-)

    >Polacy jak się truli, tak się trują.

    Prawde mowiac, to jakos nie bardzo odczuwam tej zlej jakosci
    powietrza.

    Za to ... mowi sie coraz glosniej, a powinno przeciez byc coraz
    lepiej.

    Naprawde gorzej, propaganda, czy po prostu teraz mierza i wychodzi ?
    A moze te kilkunastoletnie diesle tak smrodza ?

    >A reszta Europy patrzy na nas jak na bandę wariatów nie potrafiącą
    >się ogarnąć.

    Tez kwestia propagandy. Przecietny tamtejszy obywatel wie o Polsce
    tyle, co w prasie wyczytal.
    A oni tam pisza ... to, co zysk im przynosi :-)

    Oczywiscie wyczyny naszych wladz, a czasem i emigrantow, nie pomagaja.

    J.

    P.S. http://air.wroclaw.pios.gov.pl/