  • Data: 2016-08-27 19:02:24
    Temat: Re: Smród z klimy.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2016 o 11:11, Trybun pisze:
    > Czy da się we własnym zakresie (bez rozbierania polowy auta) usunąć
    > smrodek z nawiewu klimatyzacji? W sklepach jest sporo środków które niby
    > to mają być lekarstwem na tą przypadłość, pytanie tylko na ile jest to
    > skuteczne?

    ja spotkałem się z przypadkiem, w którym profesjonalista psikał sprayem
    w miejsce w podszybiu, w kratkę przez którą jest zaciągane powietrze.
    tyle że pod kratką była gąbka, która absolutnie nie przepuściła chemii.
    tak więc ja mam radę z grubej rury. w słoneczny dzień, wyjmij jak
    najwięcej kratek, nawiewów z kokpitu, filtrów - wszytkiego co da się
    wyjąc z kanałów wentylacyjnych. poukładaj na podłodze stare szmaty albo
    ręczniki. następnie do kanałów wentylacyjnych wpryskaj wodę z normalnym
    środkiem czyszczącym z kuchni. w ostateczności z domestosem (uwaga aby
    nie powodował korozji aluminium!) następnie wypłucz to wodą. nie powiem
    Ci że możesz to zrobić "kercherem" bo mnie zaraz zjedzą, ale ja to robię
    "ropownicą" czyli takim "psikaczem" z wodą podłączonym do kompresora.

    ToMasz