  • Data: 2020-05-24 07:59:47
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Bo jeśli zakłada, że przeciętny przechodzień nie poradzi sobie z
    > przejściem przez jezdnię, to znaczy, że nie bardzo się orientuje w
    > temacie. I cała jego słuszna - choć nieudolnie prowadzona -
    > krucjata przeciw zapierdalaczom będzie tym argumentem oddalona.
    > Ja jako pieszy jakoś sobie radzę: tych jeżdżących zbyt szybko
    > przepuszczam, bo wiem, że jestem w prawie, ale nie jestem ze stali i
    > nigdy nie czekałem na przejście tak długo, żebym to zapamiętał.
    > Całe więc to biadolenie, że się nie da przejść, bo jeżdżą
    > szybko ośmiesza tylko jego ideę.

> [...]
    Nie, Shrek twierdzi ze kazdy poradzi sobie z przejsciem, wiekszosc
    poradzi sobie nawet z unikaniem kierowców przekraczajacych predkosc.
    Natomiast poradzenie sobie z debilami jezdzacymi 150 po miescie
    wymagałoby od nas zachowania podobnego do łani w lesie gdzie kazdy
    szelest powoduje nerwowa reakcje i ucieczke.
    I po prostu nikt w taki sposób nie chce zyc bo moznaby szybko zwariowac.

    Gdybys, jezdzac samochodem, miał jezdzic w ten sposób, musiałbys na
    kazdym skrzyzowaniu gdzie masz pierwszenstwo, zatrzymywac i sie i patrzec
    czy Krystek nie leci beemą nie patrzac na znaki...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."