  • Data: 2020-05-30 11:59:49
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > A to dziwne.
    > Zabrałem głos w tej dyskusji, bo biadolenie Shreka, że
    > nie da się przejść przez ulicę było aż śmieszne.
    > Co więcej nie odnosiłem się specjalnie do prędkości,
    > tylko do kwestii samozadbania o siebie pieszych
    > i nie wiem dlaczego przypisano mi wręcz apoteozę zapierdalania
    > Problemem jest poruszający się z prędkością 140
    > jak i ten co leci tylko 70 jeśli będą omijać zatrzymujące się
    > samochody
    > i jeden i drugi jest złem, które trzeba eliminować.
    > I nie zgadzam się z twierdzeniem, że pieszy nic nie może
> [...]

    No to w gruncie ciuchy mamy podobne odczucia.
    Przy czym ja zakładam ze nawet przy stosunkowo duzym skupieniu taki
    ktos latajacuy 140 i tak moze cie zabic bo nie w kazdej sytuacji jestes
    w 100% skupiony.
    Tak samo jak w samochodzie. Dlatego nienawidze debili przekonanych o
    swojej nieomylnosci ktorzy kazdy fragment trasy musza przejechac na
    maks mozliwosci a jadac jakims szybszym fragmencie drogi za punkt
    honoru przyjmuja siedzenie jak najblizej zderzaka poprzedników.

    Bo niestety raz na jakis czas tacy miszczowie popełniaja bład. Albo
    bład popełnia ktos inny. A ich brak marginesu bezpieczenstwa skutkuje
    tym ze potem normalni ludzie musza stac np 3-4 godziny w korku na
    autostradzie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę