  • Data: 2017-01-15 13:17:04
    Temat: Re: Spalanie tracisz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Jan 2017 11:09:23 +0100, Shrek napisał(a):

    > Czyli w obie strony:
    >
    > Świdnica - Andrzejówka i nazad - 6,6
    > Wrocław Świdnica i nazad - 6,0

    Ano - kompensuje sie.

    > Spektalularnej różnicy nie ma. 10% to ja "bez powodu" mam różnicę w
    > spalaniu - nie potrzebne do tego miasta, góry czy autostrady. Raz spali
    > 10 raz 11 i się z tego nie doktoryzuję;)

    A ja chyba jeszcze pomecze, bo mnie zaciekawilo - nie widzial ktos
    jakiejs apki na androida wspolpracujacej z ELM327 i rejestrujacej
    spalanie ?

    Bo maluch to palil precyzyjnie, inne pojazdy to jak piszesz - co
    chwila inaczej.

    Nie zauwazylem tez wiekszego wplywu predkosci - czy jade "zwykla
    krajowka" ze srednia 70, czy autostrada - to po tankowaniu spalanie
    podobne wychodzi - w granicach normalnego rozrzutu.

    Ale moze dlatego, ze rzadko cala trase jade autostrada, a z kolei na
    zwyklych drogach 90 nie przestrzegam :-)

    Komputer do tych 150km/h tez nie pokazuje jakos duzo wiecej, ale
    on zazwyczaj jest bezuzyteczny - predkosc stala, a spalanie co chwila
    inne ...

    J.