    Subject: Re: Spalony kontroler PCI-E?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Date: Thu, 13 Sep 2018 14:20:44 +0200

    W dniu 2018-09-13 o 00:48, Adam pisze:
> [...]

    Na zintegrowanej (nforce4 na płycie) jest normalny sygnał wideo. Dzięki
    temu mogę w ogóle zajrzeć do BIOSa.
    W BIOSie nie ma żadnej pozycji, która by dotyczyła karty graficznej
    PCI-E. Jedyna pozycja w BIOSie, która dotyczy grafiki, to:

    Onboard video: Eabled/Disabled.

    Zmiana tego ustawienia nic nie zmienia, bo na wbudowanej działa dały
    czas, nawet gdy Disabled.

    > Wtedy OS powinien pokazać, że ma drugie urządzenie do obrazowania.
    > Chyba, że karta taka mundra, że bez przypiętego monitora nie wystawi
    > gotowości.

    Ponieważ mam drugi taki sam komputer w drugiej lokalizacji, to
    sprawdziłem jak to wygląda w BIOSie z podłączoną i działającą kartą
    graficzną GT210.

    Otóż gdy wchodzę do BIOSa (widzę go na monitorze podłączonym do GT210)
    to nadal nie ma żadnej pozycji dot. karty graficznej "nie onboard". A ta
    karta jest i działa, bo właśnie wyświetla ten obraz, na który patrzę.
    Dopiero, gdy wejdę do OSa, to widzę GT210 na liście. Z poziomu OSa
    wbudowanej karty graficznej nie widać.