    From: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spawanie stali molibdenowo-manganowej
    Date: Sun, 05 Jan 2014 21:03:51 +0100

    W dniu 2014-01-05 20:56, J.F. pisze:

    > A kto ci da gwarancje ze lancuchy fabrycznie dobrze pospawane ?

    Właśnie dystrybutor. Jeśli udokumentujesz, że prawidłowo założony
    łańcuch zerwał się w czasie jazdy po prawidłowej nawierzchni (a więc
    śniegu, a nie asfalcie, jak wielu miszczów kierownicy używa łańcuchy),
    to możesz wnosić do sądu o odszkodowanie za uszkodzenia w pojeździe.

    Natomiast w chałupniczo zrobionych łańcuchach jak wyrwie się ogniwko i
    zabije przechodnia, to właściciel nie wypłaci się z odszkodowania do
    końca życia, bo on założył niehomologowany element do samochodu.