    From: " lukaszPK" <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Sprawdzenie stopu...
    Date: Tue, 31 May 2011 13:08:43 +0000 (UTC)

    Konrad Anikiel <a...@g...com> napisał(a):

    > Poważnie zamawiasz "blachę na płaszcz do zbiornika ciśnieniowego..."
    > Konrad

    Pewnie, że nie zamawiam "blachy na płaszcz do..." :-D Tak tak w przenośni.
    Chodziło o podkreślenie, że materiał na taki zbiornik musi spełniać pewne
    wymagania, a są one tym bardziej zaostrzone jeśli chodzi o media
    "niebezpieczne". Ale komu ja to mówię :) Ty o tym wiesz najlepiej :)

    > Przypominam że jedynym
    > odpowiedzialnym za bezpieczeństwo urządzenia ciśnieniowego jest jego
    > wytwórca. Jeśli firma z powodu braku należytej ostrożności przeoczy
    > takie kwiatki, to w sądzie nikt się nie ulituje, a prokurator już
    > kogoś tam na pewno wskaże z imienia i nazwiska...
    > Konrad

    Czyli jednak wychodzi na to, że wytwórca dla własnego dobra lepiej żeby miał
    takie laboratorium. Albo listę firm, które nie kantują.

    Czyli droga do uzyskania odpowiedzialnych za kantowanie na materiale do
    barierek wydłuża się :)