  • Data: 2011-06-01 17:54:01
    Temat: Re: Sprawdzenie stopu...
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:46:47 +0200, Wieslaw Bicz napisał(a):

    > Czasem urządzenia
    > kontrolujące są znacznie kosztowniejsze niż produkujące, ale podzielam
    > pogląd, że jest to jedyna droga do perfekcyjnego wyrobu.
    >
    > Ku mojemu zdziwieniu trend ten dociera też do prymitywnego raczej
    > polskiego przemysłu. Powodując jednak na razie głównie szok w postaci
    > zdziwienia, że kontrola bywa trudna i droga.

    i tu masz 100% racji. Nawet w tak pozornie banalnej branży jak produkcja
    znaków drogowych przyrządy pomiarowe wymagane przez instytucje
    certyfikujące kosztują znacznie więcej niż jakakolwiek maszyna, acz to
    się może niedługo zmieni (bo planowane są zakupy sprzętu). Tak czy
    inaczej można znacznie taniej wypuścić produkt, niż sprawdzić jego jakość
    zgodnie z wymaganiami instytucji certyfikujących... :-)

    --
    pzdr
    meping