  • Data: 2014-07-23 20:07:35
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek" <m...@t...pl> wrote in message
    news:lqod8j$3u8$1@speranza.aioe.org...

    > ...mnie się też jedno zrodziło, przepisy mocno ograniczają dowolne
    > dysponowanie własnością co jest jakąś totalną bzdurą.

    Dlaczego bzdurą? Przepisy mają służyć sprawnemu, zorganizowanemu
    społeczeństwu a nie tolerować samowoli i bałaganu...
    Dowolne dysponowanie własnością? Znaczy co, możesz śmieci wysypać
    w dowolne miejsce bo to Twoja własność?

    > Niedługo dowalą 10 lat za wymianę oleju w nie autoryzowanym
    > serwisie.

    Za wymianę nie, ale za wylanie oleju w trawę - powinni!

> [...]
    > być w porządku z obowiązującą literą prawa i mając świadomość, że złomując
    > bierze niestety jakieś grosze a nie może sam samochodu wyrejestrować bo
    > takie mamy prawo to czy może go sprzedać np. znajomemu mieszkającemu w
    > innym kraju i od razu od niego odkupić? Oczywiście potem już samochodu nie
    > rejestrować tylko postawić sobie na koziołkach na własnej działce,
    > wymontować co mu się podoba a z reszty zrobić np. kurnik i nie płacić za
    > niego OC ?
    > Znajomy oczywiście poświadczy autentyczność transakcji. Czy wtedy prawnie

    Czy my Polacy mamy jakiś uraz mózgu aby tak strasznie musieć kombinować?