  • Data: 2016-08-24 18:56:03
    Temat: Re: Sprzedaż auta - gdzie i jak?
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-24 o 18:11, P.B. pisze:

    > Teść ma na imię Janusz czy Mirek?
    >
    > Nie wiem skąd taka mania ukrywania ceny u żałosnych handlarzy. Ja nawet nie
    > patrzę na ofertę, która nie ma widocznej ceny. Stare auto, czy używany
    > telefon to nie dzieło sztuki, czy diamentowa kolia dla klienta, który
    > zapłaci każdą sumę, gdy przedmiot sprzedaży wzbudzi jego pożądanie!

    Nie, no poza tym jest bardzo w porządku i normalny gość. Sam się
    zdziwiłem. Próbowałem mówić, że w przypadku tego wozu to cena raczej
    najważniejsza, ale nie drążyłem i nie naciskałem, bo mi to auto wisi i
    powiewa. Zapytałem tylko o argumenty, bo sam chciałem wiedzieć z czego
    to wynika, to jakoś nie bardzo umiał mi powiedzieć, o co tym gościom z
    pracy chodziło, tylko tyle, że "tak będzie lepiej".

    Pracowałem kiedyś w gazecie, gdzie drukowano dużo ogłoszeń drobnych i
    oferty bez ceny nie były w ogóle przyjmowane do druku - ludzie nie chcą
    takich ogłoszeń. Ale to było 10 lat temu, może teraz jest inaczej :)