  • Data: 2014-07-24 19:17:42
    Temat: Re: Spuchla bateria
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-24 19:01, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Robisz złe założenia - akcesoria do starego sprzętu jak jego Nokia
    > są tanie, kupowane przeważnie na czystkach magazynowych na
    > wagę i odsprzedawane w detalu na eBay za groszę od sztuki...
    > Oryginały działające bardzo dobrze. Kupiłem taki w Chinach do
    > swojej starej Nokii jakiś czas temu i byłem bardzo zadowolony.
    > Podałem mu obok link do aukcji za 20zł z darmową wysłyką z Chin.
    > Gdyby nawet się okazała "wtopa" to ryzyko tych 20zł jest nieduże.

    Być może, ale kiedyś chciałem kupić oryginalną baterię do Nokii i o mało
    nie upadłem z wrażenia słysząc cenę. Teraz do tych starych telefonów być
    może sa w przystępniejszych cenach.
    Z drugiej strony co to za bateria która kosztuje 20zł? Przecież na
    dobrą sprawę cos koło tego wynosi koszt samej przesyłki z Chin do
    Polski.. Ale jak piszesz - niewiele się ryzykuje.