eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaStacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne › Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
  • Data: 2016-05-23 16:52:41
    Temat: Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:
    >Dokładnie tak.

    >Odpaliłem mc. Marudził, że mu się ibm-3270-cośtam nie podoba, więc
    >robił nie będzie. No to mu wpisałem "TERM=xterm". Uruchomił się,
    >i choć pięknie nie wyglądał, to dało się używać.

    A to juz ciekawe ... jak to dzialalo ? sekwencje sterujace calkiem
    inne.
    Chyba ze ten x3270 zauwazyl te zmiane TERM i przestal emulowac ...
    albo nie zauwazyl, tylko przekazywal wszystko czego nie rozpoznal jak
    leci i emulator w jego oknie w miare dobrze pokazal :-)

    >Koncepcja może inna, ale realizacja na tyle podobna, że dualnością
    >bym tego nie określał.

    Z koncepcji wynika tez koniecznosc innej realizacji :-)

    J.