  • 31. Data: 2017-04-02 10:51:24
    Temat: Re: Stacjonarny mp3
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 1 Apr 2017 16:21:17 +0200, "HF5BS" <h...@...pl> wrote:
    > mimo wysokiego bitrate wychodzi sieczka. Do tego zero korekcji
    błędów (co

    Jakich błędów?? Jak masz błędy odczytu to wywal nośnik.

    --
    Marek

  • 32. Data: 2017-04-02 12:07:55
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2017-04-01 o 22:50, t-1 pisze:

    > Może Wiwa HD-5
    > http://www.wiwa.info.pl/assets/files/WIWA%20HD5%20mi
    ni%20color.pdf

    Brak wyjścia na słuchawki.

    P.P.

  • 33. Data: 2017-04-02 12:08:37
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2017-04-02 o 10:49, Marek pisze:
    > ani
    >
    > Zdecyduj, albo jakość albo mp3.

    Nie ma tu sprzeczności. Co już ustaliliśmy.

    P.P.

  • 34. Data: 2017-04-02 12:53:12
    Od: "V.L.Pinkley" <f...@g...com>

    użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:
    > Czołem,
    > Pomijając kwestię oryginalności pomysłu na stacjonarny odtwarzacz mp3:
    > czy takie coś w ogóle jest dostępne?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł

    http://www.electronic-star.pl/Amplituner-Skytronic-M
    P3-USB-SD-Karaoke-kompaktowy_i4854.htm

    Plus 100 innych, ale już z wbudowanym wzmacniaczem.
    Takich "stacjonarnych" wielkości kartki A5 z wbudowanym wzmacniaczem
    jest najwięcej. Takie mam na myśli:
    https://www.amazon.com/SHINA-Digital-Amplifier-Contr
    ol-Support/dp/B01738YUIE

    Pakowanie samego odtwarzacza mp3 do byczej obudowy mija się z celem.
    Co do jakości mp3 w 320kbps, 9 na 10 audiofilów nie słyszy różnicy,
    ale 192kbps nie jest już fajne.

  • 35. Data: 2017-04-02 12:56:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 2 Apr 2017 12:08:37 +0200, Paweł Pawłowicz
    > Nie ma tu sprzeczności. Co już ustaliliśmy.

    Jedyne.co ustalililiscie to mity. Mp3 jest stratny i tyle w tym
    temacie. Jeśli przyroda chciała aby w Stradiwariusie było słychać 12
    alikwotę to ona tam ma być.

    --
    Marek

  • 36. Data: 2017-04-02 17:16:28
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Paweł Pawłowicz pisze:

    > Nie ma tu sprzeczności. Co już ustaliliśmy.

    Nie, nie ustaliliśmy.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 37. Data: 2017-04-02 17:16:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-04-01 o 16:17, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości

    > I w niektórych boom-boxach.

    i amplitunerach, Smart-TV, BD-Player'ach, NAS'ach...

    --
    Irokez

  • 38. Data: 2017-04-02 17:36:41
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-04-02 o 12:56, Marek pisze:

    > Jedyne.co ustalililiscie to mity. Mp3 jest stratny i tyle w tym temacie.
    > Jeśli przyroda chciała aby w Stradiwariusie było słychać 12 alikwotę to
    > ona tam ma być.

    Wyślę, że w przypadku muzyki zapisanej elektronicznie, jakikolwiek
    rodzaj formatu nie podasz, jest on stratny.
    Czy samo próbkowanie 16bit nie jest już stratne?... no 24bit.. też
    stratne, tylko trochę mniej... 48bit? a jakże, też stratne tylko znowu
    trochę mniej...

    W/g mnie dochodzimy do patologii typu MP3 błee, ATRAC ok, DD kupa, DTS miód.

    Tymczasem dobrze zrobionego ATRAC czy MP3 zdecydowana większość ludzi
    nie rozróżni na ślepym teście od CD-Audio (chyba tylko 16 bit? prawda?).

    No więc Paweł potrafi zrobić nierozróżnialne w ślepym teście dla niego
    MP3, tylko potrzebuje do tego fajnego sprzętu. Porządne* słuchawki
    pewnie już ma jak i odpowiedniej klasy wzmacniacz Stereo z głośnikami.

    A Wy tu ciągle krucjaty audiofilskie na pl.misc.elektronika.

    *-tu znowu się kłania własna ocena, mi na przykład wystarczyły
    Sennheisery HD555 wybierane w sklepie słuchając moich kawałków nagranych
    na MiniDisku SONY.

    Zdrówko

    --
    Irokez

  • 39. Data: 2017-04-02 18:10:10
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Irokez pisze:
    [..]
    > Wyślę, że w przypadku muzyki zapisanej elektronicznie, jakikolwiek
    > rodzaj formatu nie podasz, jest on stratny.

    Nie wymyślaj definicji na coś co już jest zdefiniowane.
    Rozróżnij digitalizację od kompresji bo o tym mowa.

    [..]
    > Tymczasem dobrze zrobionego ATRAC czy MP3 zdecydowana większość ludzi
    > nie rozróżni na ślepym teście od CD-Audio (chyba tylko 16 bit? prawda?).

    Nie zmienia to faktu rozbieżności z oryginałem.

    [..]
    > A Wy tu ciągle krucjaty audiofilskie na pl.misc.elektronika.

    Nie widzę krucjaty tylko rozbieżność w wymaganiach.

    [..]

  • 40. Data: 2017-04-02 18:35:08
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-04-02 o 18:10, AlexY pisze:

    > Nie widzę krucjaty tylko rozbieżność w wymaganiach.

    A ja nie, cytuję Pawła:
    "Pomijając kwestię oryginalności pomysłu na stacjonarny odtwarzacz mp3:
    czy takie coś w ogóle jest dostępne?"
    "Przy porządnie zakodowanej muzyce nie będziesz w stanie rozróżnić, czy
    odtwarzany jest sygnał z CD czy mp3."

    Więcej nie znalazłem.

    No więc rozbieżności wymagań nie ma. Paweł wie co szuka i wie co może
    uzyskać z MP3 (bo przestaje przy ustawieniach jakie sobie zrobił podczas
    kodowania do MP3, słyszeć różnicę).

    Więc sytuacja robi się klarowna... szukamy fajnego stacjonarnego
    odtwarzacza MP3, np. tak jak to kiedyś SONY robiło fajne odtwarzacze
    MiniDisk, o jak ten na przykład:
    http://www.audiorestored.com/wp-content/uploads/Mini
    Disc_letterbox_top_image.jpg
    tylko zamiast kieszonki na MD, Paweł chciałby kieszonkę na SD / USB.

    zdrówko

    --
    Irokez