    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Stara mysz optyczna prawie nieużywana szwankuje
    Date: Thu, 26 Jul 2018 22:09:59 +0200

    > np jaka? ja szukam:
    > - na kablu usb,
    > -  laserowka,
    > -  dwa klawisze  + kolko ( takze jako trzecu klawisz)
    > zadne wymagania, oprocz dodatkowego :) --> zeby jakas niezla opinia szla
    > za ta mysza....
    > (w starej myszy poszly po paru latach mikrostyki, teraz uzywam mydlo
    > powidlo i tez polecialy mikrostyki zdaje ise)

    Mikrostyki można kupić nowe i przelutować. Tak bym zrobił, gdybym miał
    dla tej myszki jakiś szczególny sentyment ))

    Po co Ci koniecznie laserowa? Czasy, kiedy laserowa była bardziej
    tolerancyjna od diodowej co do rodzaju powierzchni, minęły. Dużo zależy
    od konkretnego modelu a nawet egzemplarza. Od lat mam dobre
    doświadczenia z A4Tech, obecnie mam dwie dość stare laserowe i nową z
    diodą na podczerwień (bezprzewodowa za niecałe 32 zł na Morele) i
    wszystkie dobrze sprawują się na prawie dowolnej powierzchni, włącznie z
    kołdrą i wymiętym prześcieradłem.