  • Data: 2016-10-17 15:42:17
    Temat: Re: Sterowanie otwórz/zamknij za pomocą jednego przycisku
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.10.2016 o 15:06, J.F. pisze:
    > Garaz to na auto :-)
    Tu się głęboko mylisz, bo na przykład dla celów podatkowych, jak masz
    budynek z bramą garażową, to możesz tam trzymać nawet siano dla kóz, a
    podatek musisz płacić, jak za garaż. Wszystko zależy od punktu widzenia.
    Ja mam tam bramę garażową, bo mi została stara, jak poszerzałem garaż w
    domu.

    Brama zamyka się jakieś 15 sekund, więc przełożenie nie jest aż takie,
    żeby miażdżyć. Daje się jedną ręką zablokować. Zabezpieczenie
    wyłączające napęd, gdy prąd przekroczy np. 3 ampery mogę bez problemu
    dobudować, jak się pojawią jakieś dzieci, czy też kotki. Na razie nie
    mam zamiaru.
    A w temacie rozwiązania technicznego macie jakieś pomysły, czy tylko BHP?
    Jacke