-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <pu0rvd$pb7$1@node1.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<pu10tp$ug1$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
In-Reply-To: <4...@g...com>
Subject: Re: Sterownik AVT3166
Date: Mon, 3 Dec 2018 05:12:43 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 34
Message-ID: <5c04ad71$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1543810417 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 82.143.187.50:60536
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:738607
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:485bd113-be9f-4420-8126-42d92ad9160b@go
oglegroups.com...
>Wali mnie to kto opisuje. To ten co wymyslil uklad nie wie co za
>bzdury wypisuja?
>On tez niebyt madry bo po co ograniczenie pradu.
>W byle jakim samochodzie po odpaleniu alternator wbija 50A w
>akumulator i jak akumulator nie mial zadnej wady produkcyjnej to 8-10
>lat potrafi wytrzymac.
Ale co by nie mowic - wszedzie sie to C/10 widzi.
99% zapewne bezmyslnie powtarza stare informacje ... ale duzi
producenci tez powtarzaja ?
Ciekawe skad sie to wzielo ? 100 lat temu przebadali i im wyszlo, ze
tak najlepiej ?
W akumulatorach do ubootow ?
A moze to jakis rozsadny kompromis miedzy poczatkowym pradem a
ryzykiem przeladowania akumulatora, z czasow, gdy elektonika nie
pilnowala precyzyjnie napiecia.
Bo oczywiscie masz racje - samochod laduje duzym pradem, a akumulator
zyje i zyje.
Ale tez w samochodzie akumulator zawsze naladowany - moze przy
ladowaniu rozladowanego jest to bardziej istotne ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.18 05:39 Zenek Kapelinder
- 03.12.18 07:12 J.F.
- 03.12.18 10:31 Marek
- 03.12.18 11:37 J.F.
- 03.12.18 11:58 Queequeg
- 03.12.18 12:36 Marek
- 03.12.18 12:40 J.F.
- 03.12.18 12:45 J.F.
- 03.12.18 14:05 Zenek Kapelinder
- 03.12.18 14:50 sirapacz
- 07.12.18 23:16 Queequeg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- twardy dysk stuka
- Oclenie alkalicznych akumulatorów
- Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy
- Lustra w maszynie ASML
- DC blocker i buczące toroidy
- Problemy TSMC cd
- Detektor
- Może tutaj się uda: [NTG] Elewacja / dziurawa Churka
- Falownik jednofazowy a żarówka
- Agregat i "legalność" instalacji
- Uziom
- (Ponownie) odkryto, że ładowanie pulsacyjne robi dobrze
- driver led ?
- Długość wtyku zasilającego ?5.5mm
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- 2024-05-02 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=