eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSterownik AVT3166 › Re: Sterownik AVT3166
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <pu0rvd$pb7$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <pu10tp$ug1$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Subject: Re: Sterownik AVT3166
    Date: Mon, 3 Dec 2018 05:12:43 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 34
    Message-ID: <5c04ad71$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1543810417 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 82.143.187.50:60536
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:738607
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:485bd113-be9f-4420-8126-42d92ad9160b@go
    oglegroups.com...
    >Wali mnie to kto opisuje. To ten co wymyslil uklad nie wie co za
    >bzdury wypisuja?
    >On tez niebyt madry bo po co ograniczenie pradu.
    >W byle jakim samochodzie po odpaleniu alternator wbija 50A w
    >akumulator i jak akumulator nie mial zadnej wady produkcyjnej to 8-10
    >lat potrafi wytrzymac.

    Ale co by nie mowic - wszedzie sie to C/10 widzi.

    99% zapewne bezmyslnie powtarza stare informacje ... ale duzi
    producenci tez powtarzaja ?

    Ciekawe skad sie to wzielo ? 100 lat temu przebadali i im wyszlo, ze
    tak najlepiej ?
    W akumulatorach do ubootow ?
    A moze to jakis rozsadny kompromis miedzy poczatkowym pradem a
    ryzykiem przeladowania akumulatora, z czasow, gdy elektonika nie
    pilnowala precyzyjnie napiecia.

    Bo oczywiscie masz racje - samochod laduje duzym pradem, a akumulator
    zyje i zyje.
    Ale tez w samochodzie akumulator zawsze naladowany - moze przy
    ladowaniu rozladowanego jest to bardziej istotne ?

    J.







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: