  • 481. Data: 2011-08-31 14:04:58
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote in message
    news:almarsoft.5209726195023166627@News.gazeta.pl...
    > Dnia Tue, 30 Aug 2011 14:49:04 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    > naskrobał przy słoiku:
    >

    > Ty idz sie leczyc
    > Albo wez do reki oba telefony to moze zauwazysz roznice.

    Ja różnice zauważam, nie twierdzę że jest identyczny tylko że podobny.
    Rozumiesz znaczenie tych słów?

    > Na razie masz pretensje w stylu: dlaczego 90% telewizorow jest do siebie
    > podobna, ma prostokatny ekran, guziki wlaczania z prawej strony pod
    > ekranem, etc

    Tak może powiedzieć tylko ktoś, kto nie ma pojęcia na temat
    wzornictwa przemysłowego.

    > To wez niech Ci ktos pokarze jak wygladaja widgety w androidzie
    > i jak mozna nimi spersonalizowac telefon.
    > Bo jak na razie to wyglada na to, ze Ty telefonu z androidem w zyciu
    > niebuzywales albo nie umiales wykorzystac podstawowych cech tego systemu.

    Naprawdę lata mi jakiś tam Twój widget :-)

    > M.in. do selektywnej selekcji elementow - jest to wygodniejsze niz mazanie
    > paluchem.

    Do selectywnej seleckcji??? :-))) Co to znaczy?
    Jak touchscreen jest do dupy to kursor jest wygodniejszy :-)

    > Do obslugi myszki np. w VNC
    > I do wielu innych rzeczy

    A jaki problem w obsłudze myszki w VNC?
    Ja ją obsługuję touchscreenem w iPhone.

    > No tak potrafi odpowiedziec tylko osoba nie wiedzaca o czym mowi :)

    A konkretniej? O co Ci chodzi? Dałeś bzdurny przykład rzekomej
    bariery z którego wyjście jest trywialne i to bez bluetootha.

    > Aaaaa podlaczenie telewizora do sieci tez Cie juz przerasta?
    > Wiesz co to DLNA i na czym polega funkcja AllShare w Twoim TV samsunga?

    Tak, mam go podłączony tak własnie do domowej sieci.

    > perspektyw na

    > Tez, ale powiedz mi dlaczego nie mozesz przeprowadzic video
    > rozmowy z uzytkownikiem innego telefonu niz iPhone?
    > Podpowiem Ci: bo iPhone zostal wykastrowany z videorozmow
    > po UMTS.

    Ależ mogę! I wiele razy robiłem z użyciem Skype.

    > Zdziwiony?
    > Pewnie zaraz bedzie jakis kontrargument podobnie jak
    > z wykastrowanym sms'em czy BT.

    Zastanów się czemu nowy BT to właściwie wifi...

    > I robi gowniane zdjecia - nadaja sie do fotografowania towarow
    > i cen w sklepie.

    Na czym polegać miałaby ich gównianość tak bardziej konkretnie?

    > Zobacz sobie jak miazdzy Twojego super Iphona taka Nokia N8.
    > IPhone wyglada przy tym slabiutko.

    Nie zobaczę sobie bo nie mam takich zdjęć pod ręką...
    Nie porównywałem do Nokii - porównywałem do dwu
    telefonów z Androidem i było u nich kiepściutko z fotkami.

  • 482. Data: 2011-08-31 14:05:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Powtarzam: nie chodzi o dopisywanie współrzędnych do jpega
    > tylko o prezentację tych zdjęć na mapie świata i możliwość
    > kliknięcie w swoim albumie na zdjęciach zrobionych w Mediolanie
    > lub Egipcie posortowanych geograficznie a nie po dacie...

    Brak takiej funkcji i stąd to milczenie?

  • 483. Data: 2011-08-31 14:34:16
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 30 08 2011 20:53, Pszemol pisze:

    > Spokojnie Alex - nic takiego nie napisałem.

    Przecie napisałem że palisz głupa że nie wiesz.

    > Wiem co to uścisk śmierci
    > ale chyba nie o tym mówiliście pisząc że iPhone ma mniejszy zasięg? :)

    Ja pisałem o "uścisku śmierci", do którego bardzo niechętnie, ale
    jednak, Stiv się przyznał. BTW nie uświadomisz mnie jaki to emejzin
    fiuczer z "uścisku śmierci"?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 484. Data: 2011-08-31 14:45:35
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 30 08 2011 21:58, Pszemol pisze:

    > Gdyby prawdą było to co piszesz to nie rajałoby Cię to że ma
    > 150 koni i nie chciałbyś 300 do dupowozu... Ty sobie przedłużasz.
    > I to jest ewidentne. A że nie stać Cię na merca z 300 koni to
    > musisz sobie je wsadzić do Golfa.

    Jakbyś kiedyś czymś takimś pojeździł to może byś zrozumiał.
    Ten jest wystarczająco emejzin?
    http://applefobia.blox.pl/2010/05/Gdyby-iPad-byl-sam
    ochodem.html

  • 485. Data: 2011-08-31 15:11:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jakbyś kiedyś czymś takimś pojeździł to może byś zrozumiał.
    > Ten jest wystarczająco emejzin?
    > http://applefobia.blox.pl/2010/05/Gdyby-iPad-byl-sam
    ochodem.html

    BTW czy zeby korzystac z gwarancji trzeba produkt wczesniej, po zakupie,
    zarejestrowac spowiadajac sie z odpowiedniej ilosci danych osobowych?

  • 486. Data: 2011-08-31 15:26:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Acha, czas na strategiczny odwrót,

    Ee... to była pomyłka, myślałem że odpowiadam
    na inny post Ghosta ale coś źle kliknąłem...
    Ghost jest skończony cham i jego odzywek już
    nie zamierzam tolerować - na Twoje posty odpowiadam.
    Patrz obok.

  • 487. Data: 2011-08-31 15:27:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Przestales juz gwalcic male dziewczynki?

    To Twoje chamstwo, to z domu wyniosłeś czy wychowywała Cię ulica?

  • 488. Data: 2011-08-31 15:28:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > O, twój iphone łączy się z siecią telepatycznie? Bo rozmiar typowej dużej
    > komórki 3G+ to około 1,5-2km, a skoro żadnych BTSów w promieniu
    > kilku nie ma...
    >
    > Ja bym to co prędzej opatentował :P

    Sprawdźmy to - masz jakaś mapę BTSów w USA?

  • 489. Data: 2011-08-31 15:31:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > łamać, skoro oni też z tym żyją. Ten ewolucyjnie wykształcony mechanizm,
    > który w dawniejszych czasach dotyczył konsekwencji podejmowanych decyzji -
    > miał nas w naturalny sposób chronić przed mniejszym lub większym
    > szaleństwem. Dziś, kiedy decyzje dotyczą głównie tego co kto sobie do
    > kieszeni kupił, mechanizm chroni nas przed szaleństwem - w skali zależnym
    > od tego ile kto kasy wyłożył;-).
    >
    > Stąd, dyskusje z obrońcami iPhona nie mają większego sensu, ponieważ jak
    > wiadomo z mechanizmami ewolucji nikt jeszcze nie wygrał:-)

    Gdzie widzisz przykłady racjonalizacji oczekiwań widzisz w moich
    wypowiedziach? Otwarcie przyznaję, że widzę wady w iPhone...
    Brakuje mi w nim flasha (rzadko ale brakuje). Więc nie bardzo widzę
    to pasowanie do Twego werdyktu.

  • 490. Data: 2011-08-31 15:43:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ależ mogę! I wiele razy robiłem z użyciem Skype.

    Ale viedeorozmowy po UMTS czy videorozmowy po Skype ? Bo było o
    videorozmowach po UMTS.