  • Data: 2019-10-16 08:20:54
    Temat: Re: Streamowanie audio na dwa urządzenia
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/10/2019 04:29 AM, Piotr C wrote:
    > Taka prosta sprawa a do dzisiaj chyba nie ma prostego rozwiązania. W domyśle
    windows, ale może być i linux.

    > Chciałbym odtwarzać audio na dwa urządzenia jednocześnie: wbudowany bluetooth oraz
    line out lub drugi bluetooth (na donglu). W obu pomieszczeniach mam małe systemy
    audio ale rozprowadzenie sygnału kablami nie wchodzi w gre.

    > Dotąd znalazłem jakieś komercyjne rozwiązanie, program-sterownik pod windows.
    Szukam darmowych.

    Ja bazuje na urzadzeniach googla. Jeden glosnik google home mini a drugie
    to gogle chromecast audio podlaczony do glosnikow. Gdybym chcial to
    robzudowac dokupowalbym tylko google home mini. Gdziekolwiek jestem,
    puszczam z telefonu 'wszedzie' i gra.