    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Strojenie kanałów OTAKE COLOR 7090VT
    Date: Wed, 30 Dec 2009 05:08:17 +0100

    > Wydawało by się, że do strojenia powinny służyć przyciski: Preset,
    > Search, Memory, ale one pozwalają tylko dla danego programu przeszukiwać
    > te 100 kanałów.

    A próbowałeś naciskać po 2 naraz, przytrzymywać któryś dłużej?? Sądzę,
    że to działa tak - najpierw TV wyszukuje wszystkie dostępne stacje i
    sobie je porządkuje jako "kanały", Ty później przypisujsz każdemu z tych
    "kanałów" numer programu ;)...

    > Na samym TV jest tylko 6 przycisków po dwa na wybór programu, siłę głosu
    > i Fine Tuning.
    > Tymi Fine Tuning nie udało mi się przejechać żadnym kanałem na sąsiednią
    > częstotliwość.

    FineTuning służy do dostrajania tylko... Nie ma jakiejś klapki i czegoś
    ukrytego??

    > Wydaje mi się, że byłem obecny (jakieś 17 lat temu) przy uruchomieniu
    > automatycznego dostrajania do wszystkich znalezionych kanałów (wg
    > instrukcji, która potem zaginęła).

    Pewnie jakaś głupia kombinacja i tyle... szukałeś instrukcji w sieci?? :D...

    Pozdrawiam
    Konop