  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Strojenie kanałów OTAKE COLOR 7090VT
    Date: Wed, 30 Dec 2009 09:52:12 +0100

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hhejnh$cm9$1@inews.gazeta.pl...

    > A próbowałeś naciskać po 2 naraz, przytrzymywać któryś dłużej?? Sądzę, że
    > to działa tak - najpierw TV wyszukuje wszystkie dostępne stacje i sobie je
    > porządkuje jako "kanały", Ty później przypisujsz każdemu z tych "kanałów"
    > numer programu ;)...

    Też tak przypuszczam, ale nie udaje mi się wymusić tej pierwszej operacji.
    Dłuższego przytrzymywania nie ćwiczyłem - spróbuję.
    Po dwa - liczba kombinacji olbrzymia, a napisy (wytarte do zera, ale pod
    światło coś niecoś widać) nic nie sugerują.
    Raczej myślałem, że po klawiszu Preset (wchodzi w tryb ustawiania) klawisz
    Search tak zadziała, ale on przeszukuje te już ustawione kanały (ale może
    dłużej - sprawdzę wieczorem).

    > FineTuning służy do dostrajania tylko... Nie ma jakiejś klapki i czegoś
    > ukrytego??

    Te wszystkie klawisze są pod klapką, nawet główny ON/OFF jest pod tą klapką,
    żadnej innej ukrytej klapki (mam schemat i parę razy już go naprawiałem więc
    chyba bym znalazł).

    > Pewnie jakaś głupia kombinacja i tyle... szukałeś instrukcji w sieci??
    > :D...

    Wczoraj próbowałem znaleźć, ale trafiam tylko na Service manuale (ze
    schematem) za kilka $.
    Po nieskutecznych poszukiwaniach napisałem pytanie, bo może ktoś po prostu
    wie.

    Dzięki za sugestię z dłuższym przytrzymaniem - to może być dobry trop.
    Pilot jest już w stanie takiego rozkładu (miał kilka wypadków), że nawet
    chwilowe naciśnięcie bywa nie działające - czy długie przytrzymanie wyśle
    długi sygnał, czy kilka krótkich - oto jest pytanie.

    P.G.